Kártya rendelés



Utolsó frissítés: 2021.01.27.

Legfrissebb hír: összes kártya postára adva



a 79 kártyalapot, 2 hátlapot és 2 dobozt átalakítottam és leadtam a nyomdának. Az eredeti, 55x85 mm-es kártyákat kézbe fogva túlságosan kicsinek ítéltem, ezért nagyobb, 63x100 mm-es kártyákra váltottam: az alábbi képen bal oldalt az eredeti, jobb oldalt az új kártya mérete látható.



Kérem, feltétlenül tekintse meg az alábbi összefoglaló-videót (az elindítást követően kattintson a jobb alsó sarokban látható YOUTUBE feliratra).



Az eredeti menetrend szerint 2020. december 14-én fel kellett volna adjam a kártyákat, hogy azok legkésőbb 2020. december 19-éig megérkezzenek. Sajnos a kiválasztott, amúgy kiváló referenciákkal rendelkező nyomda hibás terméket szállított: ahogy az oldal alján látható fotókból is kiderül, védőcsomagolás hiányában a szállítás alatt több tucat pakli csomagolása megsérült.


A legnagyobb problémát mégsem a csomagolás, hanem a hibás nyomtatás jelentette; a nyomat egyes paklikon nem a lapok közepén található.


Ezt elfogadhatatlannak tartottam, ezért azonnal felvettem a kapcsolatot a céggel, arra kérve őket, hogy engedélyezzék a termékek postázását, hogy a megrendelőknek legyen mit a fa alá tennie, amíg ők bérmentve legyártják a hibátlan terméket. Sajnos erre a cég nem volt hajlandó, ehelyett visszavette az összes legyártott kártyát, amiért visszaszolgáltatta az összeget, így viszont másfél héttel karácsony előtt kártyák nélkül maradtam.


Azonnal felvettem a kapcsolatot egy több nyomdával kapcsolatban álló szakemberrel: a lehető legrövidebb idő alatt egy másik cég el fogja készíteni a kártyákat, de az eredeti, legkésőbb december 19-ei kiszállítás nem tartható. A második gyártással kapcsolatos összes többlet-költséget magánvagyonomból finanszírozom, ez semmilyen többlet-költséget nem jelent.




Ebben a helyzetben a megrendelőknek két lehetőséget tudok felajánlani:


- Amennyiben a késést elfogadhatónak tartja, nincsen teendője. Ezen az oldalon jelezni fogom a fejleményeket, a kapcsolódó Youtube-csatornára (youtube.com/elfnethu) fel fogok tölteni egy videót, amikor készhez kapom a legyártott paklikat, valamint egy további e-mail-értesítést kap a kártyák postára adásakor. Mindez a lehető leggyorsabban, de legkésőbb 2021. január 31-én meg fog történni.


Ha ezt at opciót választja, semmit nem kell tennie.




- Amennyiben a késést nem tartja elfogadhatónak, egy összegben visszakövetelheti a teljes vételárat.


Ehhez a következőt kell tennie: a megrendeléskor használt e-mail címről küldjön egy üzenetet az elfnet@elfnet.hu címre, amelyben megad 3 információt: a vásárláskor használt nevet, egy mondatot, amelyben közli, hogy el kíván állni a vásárlástól és visszaköveteli az összeget, valamint egy érvényes magyarországi bankszámla-számot, amelyre kéri a befizetett összeget. A beazonosítást követően az összeg a lehető leghamarabb átutalásra kerül.




Az indoklás nélküli ingyenes elállásra minden megrendelőnek a termék postára adásáig van lehetősége; ezt követően 14 napig a kártyák visszaküldésével lehetséges a vásárlástól történő elállás.





Az alábbiakban az első megrendeléskor tapasztalt hibákból látható néhány fotó:




Bár a problémát a nyomda hibás teljesítése jelenti, az okozott problémákért elnézését kérem.


Bármilyen kérdés, kérés vagy probléma esetén írjon megjegyzést a Youtube videó alá vagy az elfnet@elfnet.hu e-mail címre.

Ötlet.Minőség.Elfnet.hu | 2011-2024 | Minden jog fenntartva.